Onsdagens pass core och helkropp!

Onsdagen började med corepass kl 10.15. 4 tjejer, 2 bebisar och sÃ¥ jag dÃ¥! 😉
BÃ¥lstyrka och bÃ¥lstabilitet jobbar vi med under passet. Byter ut övningar när nÃ¥gon har svÃ¥rt att hitta rätt ställning/position/vikt…Eller om nÃ¥gon har ont nÃ¥gonstans. IgÃ¥r körde vi framförallt cirkelträning som vi delade upp pÃ¥ 3 omgÃ¥ngar med 5 övningar varje omgÃ¥ng. Och sÃ¥ avslutade vi med att öva pÃ¥ huvudstÃ¥ende mot vägg. Och jag tror minsann att alla tyckte det var det roligaste under passet 😀

image

På bilden är det Kristina och Cecilia som visar sina färdigheter mot taekwondoklubbens logga. Snyggt jobbat!

På kvällen körde vi lika många tränande och vi började med en cirkel för hela kroppen därefter en runda med fokus rygg och sen en runda fokus mage. Finalen blev en amrap som innehöll burpees, kettlebellswingar och fällkniv. Sjukt bra energi i rummet. Hejja!

image

image